Monday, February 25

Ce scria în Scrisoarea pierdută

    'O scrisoare pierdută' în sus, 'O scrisoare pierdută' în jos, de parcă ar fi excitarea profesorilor. Ei bine, eu am vorbit cu mai-dragul Caragiale să-mi zică ce scrisese Tipătescu Zoei. Se pare că, de fapt, se cam despărţeau. Ia:

    "zoe,
nu ma fost pus intr-o asemena situatie niciodata.cred
ca ar fi mai bine sa incetam sa fim boy and girlfriend
ci doar buni prieteni.eu, cand ai vrut sa ne intalnim
prima data,am crezut ca vrei doar sa ma cunosti.nu
m-as fi gandit ca o sa ajungem aici.nu-mi place sa
cred ca sunt cu fosta prietena a unui amic bun.nu
vreau sa ma simt de fiecare data penibil atunci cand
zice zaharia ceva despre tine.oarecum ma simt ca l-am
tradat.
esti o tipa ok insa nu indeajuns cat sa ajung si eu
sa simt ceea ce simti tu.imi pare foarte rau ca ti-am
zis sa dormi la mine.
daca ar fi sa zic ce ma deranjeaza la tine ar fi
faptul ca ma simt aiurea cand imi zici " stii eu am
numai atat la mine.nu putem sa mergem acolo sau
acolo."si de exemplu mai e faza ca tu nu mergi in club
pt ca nu-ti place acel gen de muzica.si eu nu pot sa
stau in casa sa ma rezum doar la niste plimbari.mi-am
dat seama ca o sa ajungem la un fel de rutina si de
plictis.
cu greu gasesc acum ce sa zic...insa si mai greu as fi
gasit daca te sunam.
si am zis da atunci pentru ca sufeream prea mult
pentru fosta si am zis de ce atat de mult sa ma
chinui,pot fi si eu fericit.insa uneori e mai bine sa
gandesti de 3 ori inainte sa faci ceva.si ma mir de
asta pentru ca eu gandesc o problema pe toate laturile
atunci am facut primul lucru care mi-a venit in
minte.imi pare rau.si sunt de acord ca nu trebuie sa
fim la fel insa in unele privinte ar fi trebuit sa
avem idei comune.
cam atat cred ca am avut de zis... daca vrei sa ma
intrebi ceva sa te lamuresc sa stii ca nu o sa ma
supar.mai bine sunt sincer acum cat mai pot.nu am
avut ca scip sa te dezamagesc.sper doar sa ma
intelegi."

     Vă dau detalii câte vreţi (implicit câte am) în privat, doar să cereţi pe rând asta, nu toţi odată, măi!

0 comentarii: