Saturday, September 5

Ideea mea pentru o viaţă mai uşoară!

     Nu ştiu despre restu', dar mie mi-e adesea lene să schimb conţinutul playerului meu (mp3-ului, cum unii zic). În cazul meu, ca să-i schimb muzica (ceea ce-i plictisitor ca temele la mate din liceu), am nevoie de întăriri morale, de mult timp dampulea, şi de caz de constipare caz că atentez să ascult ce am pe player în momentele de pre-schimbare.
     Şi m-am gândit, zic: Yo! Şi ce-ar fi dacă playeru' ar şti şi el ce muzică vreau? Ce-ar fi dacă s-ar umple automat (când băgat în USB) cu cea mai ascultată muzică de mine (Winamp 'înregistrează' ce şi cât ascultăm, par example), sau eu ştiu ce alt criteriu? Doar să dau clic pe folderu' de unde vreau să-mi ia muzica şi voilà! Trei ore din viaţă recâştigate/schimbare!

0 comentarii: